خبرهای سینمایی اکران خصوصی

اکران خصوصی فیلمها

خبرهای سینمایی اکران خصوصی

اکران خصوصی فیلمها

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

 بی صدا حلزون 

«بی صدا حلزون» به هفته پایانی فیلمبرداری رسید

فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده با پایان بازی محسن کیایی و مهران احمدی، به هفته پایانی فیلمبرداری رسید.

«بی صدا حلزون» به هفته پایانی فیلمبرداری رسید

به گزارش سلام سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که بخش عمده تولید آن در سکوت خبری انجام شد، به هفته پایانی فیلمبرداری رسید.
«بی صدا حلزون» اولین فیلم بلند سینمایی بهرنگ دزفولی‌زاده است که در بیش از ۳۰ لوکیشن فیلمبرداری شده و یکی از پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های اول محسوب می‌شود.
بهرنگ دزفولی‌زاده پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی بوده که در اکثر جشواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته است. فیلم کوتاه «استون» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

بی صدا حلزون

بی صدا حلزونهانیه توسلی,  مهران احمدی,  پدرام شریفی,  محسن کیایی,  علیرضا جلالی تبار,  بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری  بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.
«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، مدیر تولید: مجتبی متولی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، عکاس: مریم مَجد، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، مشاور تهیه‌کننده: مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

See the source imageب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۵:۴۷
vahteh vahteh

راز لباس های خاص “بازی مرکب” فاش شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رویاتو؛ پس از اینکه سریال اسکوئید گیم (Squid game) در سال گذشته به یکی از جذابیت‌های جهانی تبدیل شد، اکنون طراح لباس این مجموعه اهمیت و منبع الهام‌بخش رنگ‌هایی که در این لباس‌های ورزشی به کار گرفته شده بود را آشکار می‌کند.

این سریال که توسط هوانگ دونگ هیوک ( Hwang Dong-hyuk) ساخته و کارگردانی شد، پس از انتشار در ماه سپتامبر، محبوبیت زیادی در پلتفرم استریم به دست آورد و در سه رشته در جشنواره SAG کاندیداتوری را به خود اختصاص داد. پس از شکسته شدن رکوردهای پخش نتفلیکس، ساخت سریال برای فصل دوم تمدید شد.

Squid Game مجموعه ای از بازی های بقا را دنبال می کند که شرکت کنندگان برای بردن یک جایزه نقدی بازی می کنند. پروژه هوانگ برای تمثیل کردن توهم اراده آزاد در سرمایه داری، قبل از اینکه توسط نتفلیکس انتخاب شود، به دلیل ماهیت وحشتناکش، طی یک دهه توسط چندین استودیو رد شد.

چو سانگ کیونگ، طراح لباس بازی مرکب در مصاحبه اخیرش مفهوم اصلی پشت لباس های ورزشی را به همراه آنچه که الهام بخش انتخاب رنگ ها بوده است، آشکار می کند.

چو توضیح می‌دهد که لباس‌های ورزشی از لباس‌هایی الهام گرفته شده‌اند که در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شوند که به‌شدت سبز و شرابی بودند.

پس از اینکه تیم در مورد اولی به جای دومی تصمیم گرفت، چو رنگ صورتی را برای محافظان نقابدار توصیه کرد، زیرا صورتی و سبز در مقابل یکدیگر روی چرخ رنگ قرار دارند.

نقل قول کامل او را در زیر بخوانید:

من می‌خواستم حضور آنها برجسته تر جلوه کند. بنابراین پیشنهاد کردم که شخصیت‌ها را با لباس‌های ورزشی مشابه که در گذشته در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شد، بپوشانم. وقتی کوچکتر بودیم خیلی رنگهای سورمه ای و سبز می پوشیدیم اما فکر می کردم رنگ سبز با این سریال خوب می شود.

طراح لباس سریال بازی مرکب راز لباس ها را برملا کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۵:۴۰
vahteh vahteh

See the source image

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۵:۱۹
vahteh vahteh

درباره سریال :

سریال یاغی (Rebel) نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی در سال 1401 میباشد.این سریال به کارگردانی محمد کارت ساخته و کارگردانی شده است.از این کارگردان پیش از این شاهد ساخت فیلم موفقی چون شنای پروانه بوده ایم.این کارگردان که فارغ التحصیل هنرهای نمایشی می‌باشد پیش از ساخت فیلم سینمایی شنای پروانه تعداد زیادی مستند درخشان ساخته و جوایز داخلی و بین‌المللی فراوانی نیز کسب کرده است؛ فیلم سینمایی شنای پروانه نیز با اینکه اولین فیلم سینمایی ساخته او محسوب می‌شد به محض پخش در سینماها و شبکه نمایش خانگی، مورد توجه عموم مردم قرار گرفت.نویسندگی فیلمنامه این سریال را نیز محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری بصورت مشترک به عهده داشته اند.از بازیگرانی که در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند میتوان به پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، الناز شاکردوست، امیر جعفری، علی شادمان، نیکی کریمی، پژمان جمشیدی، مهدی حسینی نیا اشاره کرد.این سریال جذاب و تماشایی در ژانر اجتماعی، جنایی

See the source image

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۵:۱۶
vahteh vahteh

واقعیت این است که بزرگترین نعمت برای ما همین گره خوردنِ زُلف عزیزِ شما به زُلف «یاغی‌ِ» ماست. همگی با جَلای قلبمان تلاش کردیم به فکر و هوش و وقتِ شما احترام بگذاریم و بی منت با جان و تمامِ باورمان «یاغی» را بسازیم. بدانید ماحصلش اگر ضعفی دارد از سر کم فروشی نیست این تمامِ همه‌ ما تا به امروز است.

امیدوارم با گذر زمان در پروژه‌های بعدی تلاش کنیم که قانع نباشیم و از خودمان عبور کنیم تا لایق مهر شما باقی بمانیم.

مردمِ بامرامِ ایران از شما یک درخواست صمیمانه‌ دارم؛ اگر مهر «یاغی» به دلتان نشسته است محبت کنید آن را فقط از طریق قانونی و در پلتفرم مخصوص تماشا کنید.

See the source image

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۵:۱۳
vahteh vahteh